Kamis, 26 Januari 2012

Bad News

On this week, i have two bad news which make myself very.....sad.

First, i hear om wawan, my parents best friend who also be my father friend, have an accident while he was "nge-trail" in wates which make one his leg broken. Walaupun aku bukan siapa - siapa lagi disana, but I'm so shocked and sad when hear that. So, Get well soon, om Wawan :)

And second, its about my best friend, Enggar. (he is my best friend from elementary school)
Udah lama aku enggak ketemu dia and suddenly on last Sunday i have a bad dream about him. My dream is so bad until i can't tell here.
Aku kepikiran terus sama mimpi itu, aku bener - bener khawatir dan berharap Enggar enggak kenapa - kenapa. Aku bener - bener takut sekarang.
2 days ago i try to text Enggar. I tell my dream and asks his condition. Awalnya dia enggak mau ngaku, tapi setelah aku ceritain semua, finally, dia mau ngaku juga.
He have a hard problem. I know its so hard until he cry. Its make me more worried, gar.
But until now, i can't really understand about his problem.

Enggar, you not alone dear....
We are always here for you.....
Seberat apapun masalah itu,
Seengak masuk akalnya masalah itu,
We are always here.....for you....
Kita disini yakin, semua itu bakal selesai pada waktunya...
Allah adil dan tidak akan memberikan cobaan diluar batasan hambanya...
Enggar harus semangat....Kita yakin Enggar bisa ngadepin semuanya...
Kita selalu berdo'a buat Enggar :')






LOVE,
Marcha

Tidak ada komentar:

Posting Komentar